Titluri care vand | Cum ideile bune se pierd in spatele unor titluri neinspirate

titluri-blog-post

Esti siguri ca titlurile pe care le folosesti sunt indeajuns de bune pe cat ar putea fi?

Scopul final este de a atrage atentia potentialilor cititori catre articolul tau, insa mai putin de 20% din titlurile de articole de blog isi indeplinesc scopul de a convertii utilizatorii in cititori.

Asta inseamna o pierdere a 80% din audienta.

Cu ce te confrunti in alegerea unor titluri care vand?

  1. Incercarea de a include cuvinte cheie potrivite pentru SEO
  2. Sa fie suficient de scurte (SEO)
  3. Sa fie relevante pentru subiectul articolelor
  4. Sa fie titluri care sa atraga atentia, titluri care sa vanda
  5. + copywriting-ului

Exista cateva tactici si secrete pentru a crea titluri interesante, pe care sunt incantata sa ti le impartasesc, iar la final de articol voi lasa cateva idei de titluri care vand si care sa te inspire.brainstorming

5 pasi simpli pentru a scrie titluri care vand:

  1. Gandeste-te la subiectul ales pentru articolul tau si la cuvantul cheie principal. Titlul tau ar trebui sa includa cuvantul cheie principal in primele 4 cuvinte.
  2. Pastreaza titlul usor de citit, sa poata fi inteles si de un copil de clasa a sasea.
  3. Mentine titlurile cu o lungime intre 4 si 20 de cuvinte.
  4. Scrie 5 – 6 titluri diferite si revino asupra lor cateva ore mai tarziu. Astfel, vei vedea care dintre ele te-ar determina sa citesti articolul.
  5. Foloseste propozitii cu spatii lipsa pentru a face mai usor brainstorming.

Afla cum sa ____________la costuri mici!

Cea mai ______ de a _________!

Daca ar fi _____ as ______.

Dupa ce ai titlurile scrise si ai revenit la ele raspunde la urmatoarele intrebari?

Este destul de simplu titlul ales? Un titlu `inteligent`  nu este intotdeauna si cel mai bun! Important este ca cititorul tau sa stie inca din titlu ce se regaseste in articol, acestia nu trebuie sa fie confuzi cu privire la subiect.

Titlul tau este credibil? Intradevar, iti doresti sa impresionezi cititorii, vrei acel efect WOW insa, in timp ce vrei sa ii entuziasmezi folosind expresii exagerate poti pica in extrema de a-i face sceptici. Cititorii pot interpreta articolul ca spam si nu vor mai accesa articolul.

Ai un titlu care sa trezeasca emotii? Potrivit lui Napoleon Hill in Think and Grow Rich, cele 7 emotii majore pozitive sunt: dorinta, credinta, dragostea, sexul, entuziasmul, romantismul si speranta si cele 7 mari emotii negative sunt: frica, gelozia, ura, și furia. Folosesti una din aceste emotii in titlurile tale?

Stimuleaza simturile titlul tau? Folosirea in titlu a cuvintelor care stimuleaza cele 5 simturi vor face articolul tau mai intrigant si mai atractiv pentru cititorii tai.

citeste articol

Cele cinci simturi sunt: auz, vaz, miros, gust si tactil. Cuvintele senzoriale sunt mai puternice si mai captivante decat cuvintele normale, ele fac cititorii sa auda, vada, miroase, guste sau simta cuvintele tale. Exemple: `Cum te imbatraneste parfumul`, `Ce spune despre tine culoarea pe care o porti`, `Obiceiuri dezgustatoare care iti fac bine`.

Ai un titlu contrastant? Contrastul este amuzant si in acelasi timp determina cititorii sa citeasca si articolul. Exemplu: Obiceiuri dezgustatoare care iti fac bine. Combinatiile ciudate sigur vor atrage atentia, concentreaza-te pe combinarea cuvintelor care nu apar in mod normal impreuna.

Este specific titlul? Cel mai frecvent mod de a face un titlu specific este de a utiliza numere: top 10 …/ 5 solutii pentru… in aceste cazuri cititorii stiu exact la ce sa se astepte cand citesc aeticolul tau.

Ai un titlu care sa determine cititorii sa fie de acord cu el inainte de a citi articolul? Daca pui o intrebare in titlul tau vei reusi sa obti un raspuns din partea cititorului si o interactiune a acestuia cu articolul tau.  Exemplu: Blogerilor! Pierdeti cumva trafic catre site-ul vostru?

Se ofera un castig cititorului inca din titlu? Cititori sunt atrasi sa citeasca un articol in momentul in care stiu ca au si ceva de castigat / invatat de pe urma acestuia. Exemplu: Obtine mai mult trafic pe blog folosind ce-a mai simpla metoda.

Pentru a simplifica procesul de alegere a titlului cel mai potrivit pentru articolul tau am pregatit o lista care sa te ajute:trucuri titluri care vand

  1. Titlul de tip “Cum sa…”
  2. Titlurile de tipul „Cele mai bune…”
  3. Titlul de tip “Lista idei…
  4. Titlurile de tipul „Cea mai usoara…”, „ Cea mai simpla…”
  5. Titluri de tipul „Ce facem cand…” sau „Ce facem daca…”
  6. Titlurile de tipul „S-a dovedit stiintific ca…”
  7. Titlurile de tip „De ce X oameni fac X….”
  8. Titlurile de tip „Ce am invatat din…”
  9. Titlurile de tip „TOP 5…”, „TOP 10…”
  10. Titlurile de tipul „A vs B”
  11. Titlurile de tipul „ATENTIE! Faci cumva…”
  12. Titlurile de tipul „Haideti sa …”
  13. Titlurile de tipul „X Greseli pe care…”
  14. Titlurile de tipul „Cine mai vrea…”
  15. Titlurile de tipul „X Metode care ajuta sa…”
  16. Titlurile de tipul „Tot ce trebuie sa stii despre…”

Cuvinte care vând:

Câştigă Sănătate Valoare
Fericit Minunat Recomandare
De încredere Sigur Dorit
Frumos Siguranţă Anunţă
Confortabil Corect Al tău
Încântat Securitate Oameni
Maiestuos Câştiguri De ce
Senzaţional Amuzant Rapid
Remarcabil Descoperă Revoluţionar
Învinge Chilipir Numerar
Uimitor Grăbeşte-te Rezultate
Miraculos Gratuit Uşor
Magic Nou Demonstrat
Ofertă Tu Garantat
Iute Reducere Drag
Provocare Introducere Beneficiu
Compară Economiseşte Alternativă
Îmbunătăţire Bani Acum
Imediat Instantaneu  Succes

Am reusit sa aliniez ceea ce fac cu cine sunt, adica pasiunea cu munca mea. Pentru mine partea creativa este cea care m-a legat de marketing. Mai mult, marketingul este un domeniu util pentru toti oamenii!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *