Marketing in mijloace de transport

mobile-users 2

Marketing in mijloace de transport

Ti-ai deschis un mini butic specializat in cadouri, afacerea e la inceput si cei care iti calca pragul magazinului sunt cei care trec prin zona. Azi asa, maine asa și lucrurile par sa nu se schimbe. Frustrant nu!? Iti doresti mai mult, nu este destul si tu sti deja asta, nu te poti baza ca poate din vorba in vorba vor mai afla si altii de tine, trebuie sa poti face ceva sa aduci mai multi clienti.

 

Ai ghicit! Marketing | Bun, bun, dar ce anume?

Probabil iti spui ca ceva pliante poate vor merge, mai pui un afis doua si astea isi vor face treaba. Nu zic ca nu te vor ajuta, dar daca te gandesti la investitia facuta si rezultatele obtinute nu pare prea profitabil.

  • probabil vei avea nevoie de cineva care sa realizeze grafic plianteleFlyer-Distribution
  • apoi se aduna costurile de imprimare plus aprobarile
  • vei avea nevoie si de cineva care sa imparta pliantele, alte costuri
  • cel angajat poate targeta publicul tinta dorit de tine, dar nu poti controla asta in mod direct si nici nu poti fi sigur ca cel care a primit pliantul este interesat si nu il va arunca la urmatorul tomberon
  • iar, in cel mai bun caz, rezultate vei obtine atat timp cat investesti continuu

Propunerea pe care o am pentru tine este Marketing in mijloace de transport. Ramai cu mine in continuare si vei vedea avantajele unei idei de marketing integrate in stilul de viata al zilelor noastre.

Start campanie

Smartphone-ul este sursa de informatii pentru o mare parte din tinerii, o treime dintre utilizatori acceseaza internetul mai des de pe smartphone decat pe computer, iar aceasta oportunitate nu trebuie neglijata.

mobile-marketingDaca publicul tau tinta se regaseste intre utilizatorii de smartphone-uri inseamna ca urmatoarea campania este cea potrivita si ce este mai interesant e ca se poate adapta la propriul brand si propriile obiective.

mobile-users

mobile-users 2

Cum ar fi sa poti trimite clientilor tai oferte personalizate, sa le vorbesti despre brandul tau, sa ii inviti sa te urmareasca pe retelele de socializare, sa iti construiesti o baza de date, iar toate astea pe o perioada nedeterminata de timp, cu promovare gratuita si cu o investitie initiala de aproximativ 600 de euro?

Marketing in mijloacele de transport iti poate oferii toate astea deoarece abordeaza distribuirea de Wi-Fi

gratuit. Simplu ai zice, dar pe cat de simpla e aceasta idee iti permite sa trimiti direct la tinta mesajul tau si in plus poti colecta date importante despre publicul targetat.

Bus-wi-fiNu te baza pe intuitie si banuieli atunci cand dezvolti campanii publicitare.

Impusca doi iepuri dintr-un foc!

Desi pare destul de evident ca odata conectati la reteaua ta de Wi-Fi poti sa le trimiti clientilor informatii despre oferte, cupoane de reduceri si alte reclame, aceasta platforma iti ofera si alte oportunitati de business.

  • Cresti notorietatea brandului
  • Cresti baza de date cu potentiali clienti
  • Colectezi datele vizitatorilor precum email, telefon, date demografice si date despre comportamentul clientilor
  • Transmiti campanii targetate
  • Creste angajamentul, loialitatea si vanzarile

După conectare, analizele wi-fi furnizează informații demografice și de implicare de la utilizatori, ceea ce iti permite să înțelegi cine viziteaza și utilizeaza hotspot-ul, cat timp sunt online, precum si varsta, sexul si orice alte informatii relevante pe care le ofera in profilul lor de retele sociale. Evident ca tu stabilesti ce informatii iti sunt utile si cum le vei folosi in avantajul afacerii tale.

banner-adsRevenind la povestea noastra ziceam ca ai un mini butic specializat in cadouri, nu demult ai deschis magazinul si vrei sa informezi clientii si sa ii atragi la tine. Din toate campaniile de marketing propuse ai ajuns la concluzia ca cea mai potrivita este de a instala Wi-Fi gratuit intr-un mijloc de transport utilizat adesea de publicul tinta.

Ce Obiective poti avea

  • Sa cresti notorietatea brandului cu 15%
  • Sa aduci cu 10% mai multi clienti in magazin
  • Sa actualizezi baza de date cu noi clienti si informatii despre acestia

Ce va pot spune este ca in Iasi pentru a echipa un mijloc de transport cu Wi-Fi costa aproximativ 600 de Euro, o investitie bine meritata tinand cont ca apoi beneficiezii de promovare gratuita atat cat iti pofteste inima si nu cat iti permite buzunarul.

Odata ce totul este pregatit si primi clienti incep sa se conecteze la reteaua ta de Wi-Fi este momentul sa te prezinti.

Dupa cum spuneam poti trimite oferte speciale, cupoane de reduceri, poti anunta un eveniment, aparitia unui nou produs, poti organiza un concurs sau posibilitatea de a vota live produsul preferat. Posibilitatile de a atrage publicul tinta si de a creste implicarea lor este fara limite.

Cateva idei pentru mobile marketing

  • oferte specialemobile-advertising
  • cupoane de reduceri
  • invitatie la evenimente
  • clipuri video
  • concursuri
  • voturi live
  • jocuri
  • alerte ca sunt in apropierea magazinului

Mai exact, o campanie de mobile marketing este urmatorul pas in marketingul targetat. Mai mult, poti initia campanii utilizand clipuri video, grafica, muzica, concursuri, sau orice altceva i-ar putea interesa pe clientii tai.

Odata ce un client a ajuns la tine, informatiile colectate despre acesta pot fi folosite pentru a-i multumi pentru sau pentru a-i trimite un cupon de ziua lui. Si, nu in cele din urma, ii poti reaminti sa cumpere de la tine trimitandu-i oferte care l-ar putea interesa.
Construirea loialitatii nu se intampla peste noapte dar, prin intermediul marketingului, companiile pot fi increzatoare in atingerea acestui tel.

 

Am reusit sa aliniez ceea ce fac cu cine sunt, adica pasiunea cu munca mea. Pentru mine partea creativa este cea care m-a legat de marketing. Mai mult, marketingul este un domeniu util pentru toti oamenii!

1 Comment

  1. Pingback: Un mod amuzant de a explica Marketingul – SEO & Marketing

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *