Ce este dropshippingul?!

ce este dropshippingul

Dropshipping este o metodă de Vanzare cu amănuntul în care un magazin nu păstrează produsele pe care le vinde în stoc. În schimb, magazinul vinde un produs, acesta achiziționează articolul de la un terț și îl expediază direct clientului. Ca urmare, comerciantul nu vede si/sau nu manipulează produsul.

ce este dropshippingul

Cea mai mare diferență dintre dropshipping și modelul standard de vânzare cu amănuntul este că comerciantul care vinde nu stochează si nu deține inventar. În schimb, comerciantul achiziționează inventarul, după cum este necesar, de la o terță parte – mai exact dupa ce o comanda este plasata, si banii intra in cont, comerciantul foloseste banii clientului pentru a achizitiona produsul la un pret mai mic, dupa care isi pastreaza diferenta – aceasta fiind profitul.

Beneficiile Dropshipingului

Putin capital necesar sau aprope deloc – Probabil cel mai mare avantaj al dropshipping este că este posibil să lansați un magazin de comerț electronic fără a fi nevoie să investiți mii de dolari în inventar în față. În mod tradițional, comercianții cu amănuntul trebuie sa aiba cantități imense de inventar pentru a porni o afacere de genul dropshippingului.

Cu modelul dropshipping, nu trebuie să achiziționați un produs decât dacă ați făcut deja vânzarea și ați fost plătit de către client. Fără investiții majore în inventar, este posibil să se înceapă o afacere de succes cu dropshipping cu foarte puțini bani.

Usor de inceput

Rularea unei afaceri de comerț electronic este mult mai ușoară atunci când nu trebuie să vă ocupați de produsele fizice. Cu dropshipping, nu trebuie să vă faceți griji:

  •      Gestionarea sau plata unui depozit
  •      Ambalarea și livrarea comenzilor
  •      Evidenta inventarului
  •      Manipularea întoarcerilor de produse din diferite cauze (returns)

ce este dropshippingul-o1Deoarece nu trebuie să faceți față achiziționării inventarului sau gestionării unui depozit, cheltuielile sunt destul de scăzute. De fapt, multe afaceri de succes în dropshipping sunt conduse de la un birou de acasă cu un laptop pentru mai puțin de 100 de dolari pe lună. În timp ce creșteți, aceste cheltuieli vor crește, dar probabil vor scădea în comparație cu cele ale întreprinderilor tradiționale.

Flexibilitate – O afacere cu dropshipping poate fi rulată de aproape oriunde cu o conexiune la internet. Atâta timp cât puteți comunica cu furnizorii și clienții cu ușurință, puteți rula și gestiona afacerea dvs.

Selecție largă de produse – pentru că nu trebuie să pre-achiziționați elementele pe care le vindeți, puteți oferi clienților potențiali o gamă largă de produse. 

Usor de scalat – Cu o afacere tradițională, dacă primiți de trei ori mai multe comenzi, va trebui de obicei să faceți de trei ori mai multă muncă. Prin folosirea furnizorilor care se ocupa de livrări, majoritatea lucrărilor de procesare a comenzilor suplimentare vor fi suportate de furnizori, permițându-vă să vă extindeți cu mai puține batai de cap și o muncă mai redusă. Creșterea vânzărilor va aduce întotdeauna o muncă suplimentară – în special în ceea ce privește serviciul clienți – dar întreprinderile care utilizează scara dropshipping sunt deosebit de bune în comparație cu afacerile tradiționale de comerț electronic.

Toate aceste avantaje fac din dropshipping un model atrăgător pentru comercianții începători și stabili. Din păcate, dropshippingul nu este doar despre miere si lapte, are si dezavantaje pe care o sa le prezentam intr-un articlo viitor. Toată această comoditate și flexibilitate sunt la un preț.

 

Pasionat de SEO si metode de promovare online, m-am hotarat sa mai astern pe o bucata de internet randuri si ideii care nu ma lasa sa dorm noaptea.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *